Permohonan Terbuka SPA9 Jawatan di Jabatan Pengangkutan Jalan JPJ



Berikut merupakan maklumat iklan kerja kosong yang ditawarkan oleh majikan terlibat. Maklumat kekosongan ini adalah seperti yang diiklankan.KEMASKINIJAWATANMALAYSIA.COM hanya menyiarkan untuk memudahkan permohonan anda. Untuk memohon sila ikut langkah seperti di bawah.Calon berkelayakan dan memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan untuk memohon mengisi kekosongan kerja yang diiklankan seperti di bawah:

  • Nama Majikan : JABATAN PENGANGKUTAN JALAN (JPJ)
  • Lokasi Kekosongan: PELBAGAI NEGERI
  • Tarikh Tutup Permohonan : TERBUKA

Maklumat Jawatan Kosong:

Sekiranya anda, seorang Warganegara Malaysia yang cukup syarat kelayakan dan berumur tidak kurang daripada 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan adalah dipelawa untuk memohon bagi mengisi kekosongan jawatan tetap atau kontrak yang diiklankan.

Jawatan kosong terkini yang diiklankan adalah seperti berikut:

1. Pemeriksa Kereta Motor AB19
2. Pembantu Penguat Kuasa Gred KP19
3. Penolong Pegawai Penguatkuasa Gred KP29
4. Pegawai Penguatkuasa Gred KP41


PERMOHONAN

Permohonan untuk jawatan diatas dibuka sepanjang tahun. Semua permohonan jawatan hendaklah dibuat melalui sistem Online SPA melalui pautan dibawah. Bagi permohonan kali pertama, pemohon perlu mendaftar terlebih dahulu sebelum membuat pengisian maklumat yang diperlukan dalam sistem.



Sila lihat pautan :


Panduan : Cara Memohon Di Laman SPA

Pemohon disarankan untuk mengemaskini maklumat-maklumat terkini yang diperlukan di dalam sistem ini. Calon yang disenarai pendek sahaja akan dipanggil temuduga.

Permohonan

Post a Comment

0 Comments