IKLAN PENGAMBILAN KHAS PEGAWAI PERKHIDMATAN GRED DG41- MOHON SEBELUM 10 OKTOBER 2021


Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) melalui persetujuan daripada Suruhanjaya Perkhidmatan Pendidikan (SPP) selaku Pihak Berkuasa Melantik (PBM) dengan ini mempelawa calon yang berkelayakan, berpotensi, berminat dan beriltizam untuk memohon dalam Pengambilan Khas Pegawai Perkhidmatan Pendidikan (PPP) Gred DG41 Secara Contract Of Service Di sekolah KPM seluruh negara.


  • Nama Majikan : SURUHANJAYA PERKHIDMATAN AWAM MALAYSIA
  • Tarikh Tutup Permohonan : 10 OKTOBER 2021
  • Minima Kelayakan: PMR / PT3 / SPM / STPM / DIPLOMA

Maklumat Jawatan Kosong:

Sekiranya anda, seorang Warganegara Malaysia yang cukup syarat kelayakan dan berumur tidak kurang daripada 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan adalah dipelawa untuk memohon bagi mengisi kekosongan jawatan tetap atau kontrak yang diiklankan.

Jawatan kosong terkini yang diiklankan adalah seperti berikut:


1. Pegawai Perkhidmatan Gred DG41

  • -Gaji Permulaan: RM2,188


CARA MENGEMUKAN PERMOHONAN


  • Permohonan hanya boleh dibuat secara dalam talian dengan melayari portal PGM di alamat https://mypdpp.moe.gov.my mulai 27 September 2021.
  • Calon yang didapati memberi maklumat yang salah/ tidak benar/ manipulasi malumat dalam permohonan akan diambil tindakan undang-undang.Maklumat ini akan disemak secara terperinci pada hari temuduga, semasa lapor diri bertugas dan selama tempoh kontrak.


Bagaimana Memohon:


Permohonan kerja kosong baru di atas boleh dilakukan secara online. Anda hanya perlu melakukan pendaftaran secara percuma melalui pautan di bawah.

Klik pautan “MOHON SINI” di bawah dan rujuk maklumat permohonan, syarat dan tarikh tutup permohonan kerja tersebut.

Bagi permohonan kali pertama, pemohon perlu mendaftar terlebih dahulu sebelum membuat pengisian maklumat yang diperlukan dalam sistem.

Pemohon disarankan untuk mengemaskini maklumat-maklumat terkini yang diperlukan di dalam sistem ini. Calon yang disenaraikan pendek sahaja akan dipanggil temuduga.

(Rujuk iklan penuh jawatan kosong melalui pautan yang disediakan di bawah)

MOHON SINI

 

Post a Comment

0 Comments